Om jag vore en nörd, skulle det gå bättre då ?

well, well my friend..
idag har skolan tagit upp all plats typ i min dagsplanering?!
vaknade med Henrik vid min sida idag vilket var väldigt härligt, inte för att jag var så pigg, hela kroppen var skit slut efter gårdagens bravader men man får ändå se det lite positivt när pojkvännen ligger bredvid, bara synd att vi måste rusa upp typ till skolan eftersom jag inte har så mycket tid på mig och sover gärna längre än att vara klar och sitta och vänta på att gå till bussen, så jag brukar alltid få lite tight om tid när Henrik sover här, men vi hinner ju alltid med bussen iaf ;)
Idag blire mest plugg och sen får jag se vad jag mer hinner med, ska måla mina naglar med tror jag och iallafall se på Grey's Anatomy ikväll ju :)
Pluggandet är ett måste då det är Nationella Prov i matte imorgon och på fredag så är det prov i "Hållbar framtid" och imorgon ska jag ju till min morbror efter skolan så då hinner jag nog inte med så mycket plugg, och heller inga inlägg tror jag inte eftersom jag inte är hemma förens 10 kanske, jag måste säga ännu en gång, 24 timmar på dygnet är för få !
nå, om jag ska få något gjort, så jag kanske kan ta en sväng förbi P15(kanske?) aja, dom splear match iaf, en hel fotbolls vecka måste jag säga..
Jag måste säga att jag tycker det är synd att vi inte redigt är så taskiga som i USA där dom populära kan tvinga nördarna att göra ens läxor, för då hade jag absolut jobbat lite på, hemskt att berätta, men jag är trött på skolan bara , thats it !
Nej, matten kallar..

take care !


( passar mig bra va ? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0