om det bara kunde bli 30+

satte mig i solen förut och målade mina naglar, fasen vad härligt det kändes när man kände att solen stekte lite på kroppen , en underbar känsla, längtar just nu bara på att allt ska bli grönt och fint och busken utanför huset ska blomma ut , då är det sommar liksom hörrni ;) Kan ju även säga att jag har färgen rosa, eller som syster sa typ "chockrosa" , men jag tycker faktiskt den är riktigt snygg, skulle bara varit lite brunare på kroppen hade det gjort susen faktiskt ! Och under det rosa har jag nagelförstärkning som i ett lack jag köpt från depend, skit bra om man har sånna där naglar som hela tiden går av och så .

Nu förtillfället står syster bredvid och packar inför sin Cypern resa som sker på måndag, kan ju säga att jag är lagom avis faktsikt, bli lite förbrun nu innan sommarn och det får mig lite att längta till egypten som vi ska åka till i juli, även om det kommer vara typ 40+ där då , så ska jag sola som tusan ! :)

Pappa ja vad ska man säga, att han klipper bort mossan i gräset ? haha inte vet jag vad det heter, men iaf , det luktar jävligt gott ska ni veta , en riktig sommardoft där med.
Måste nog säga att jag ger denna fredag en 8 poängare för sommarkänsla ! :)



(Linnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0