Mot Vena..

Jobbet på metropol igår gick faktiskt ganska bra, det var hyffsat mycket folk men vi hade roligt och tiden gick ändå väldigt fort. Icka hade ju varit så snäll( eller bara jävligt sötsugen?) att hon köpt med 1kg godis(?) som vi åt av hela kvällen vilket gav en hel del ont i magen må jag säga. Men även om vi kanske inte var så mycket folk som jobbade var faktiskt godiset slut efter ett par timmar bara :O .Annars var det ju bara synd att baren stängde vid 1 för dem som var där, när allt egentligen skulle varit öppet till 2 ?
Det var ju även sistadagen på påsklovet som kändes lite surt eftersom jag typ inte hunnit med allt för mycket, men skola på måndag och ett par stressiga veckor, sen är det ju sommarlov typ :D
Idag lät nog dagen rulla på ganska bra faktiskt, har fotbollsträning om 1,5 timme och sedan är det bara åka hem, fixa sig och sedan packa med sig lite saker för att åka till Henrik och spendare den långa natten där :) För på söndag blire kalas för hans härliga farmor och sedan måste jag nog ta tag lite i det där med att styrketräna, så får dra med mig Henke och min morbror dit. (eller så var planerna iaf ;) )
Riktigt härliga väder idag med ju så jag får nog ta och gå ut och sätta mig i solen en stund innan det är dags att bege mig bort mot sporthallen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0