LC is doing the right thing !

hey , vad händer egentligen mellan the hills ex-friendsen Heidi Montag och Lauren Conrad?
Heide Montag ska ju på lördag gifta sig med idioten Spencer Pratt och Lauren tänker inte komma.. Äsch, jag tycker hon gör rätt för sig, Heidi's mamma som varit emot Spencer ända sen början sväljer sina ord och går på sin dotters andra bröllop eftersom hon hade det första i Mexico då dom rymde och Spencer( enligt mig) tvingade på Heidi bröllopet och nu är snart stackarn så dum att hon gör det igen, inför familj, släkt och vänner ? Det är lite fel det här, och hon gör ett stort stort misstag för nu kommer hon typ vara ett fast namn till honom hela livet ? Ska det verkligen vara så? Är inte kärlek att man älskar den man är tillsammans med och skulle göra allt för den ? Det är Hedi's kärlek, Spencer's är lite annorlunda måste jag säga, synd att Heidi inte ser bara .. Well i'm a TV nerd, and that's my thoughts today !

Nå, ingen annan Laguna Beach/ The Hills nörd som håller med mig ?


(Lauren Conrad och Heidi Montag, förr..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0