hey those shaky hands ..

om ändå vädret höll sig så vackert hela tiden ?

vem visste att jag skulle hinna med allt detta idag ?
fick äntlogen en dag då jag kände att nu har jag verkligen påsklov, grejen var ju oxå det att jag skulle plugga på den dagen, men det gjorde jag faktiskt oxå ! :) Inte nog på det fick jag faktiskt tid över med, så jag drog med mig Tilla till Hagadal där vi skulle styrketräna typ och basta, men sen drog min syster med oss på pumpen eftersom det typ fanns platser över, men trodde ju att det skulle vara värre faktiskt, men det lär nog kännas mer imorgon, men jag lär iallafall aldrig mer gå på pump eftersom mina lagom shaky hands kom fram ganska så bra mycket då och jag kunde knappt hålla något still, så det var inget att hurra över eftersom jag inte kunde koncentrera mig, men nu har jag ju testat iallafall :)
Och eftersom mami&papi jobbar fick jag stå för kvällsmaten då det blev smaskiga toast och smoothie, so good and piece of cake :)
Morgondagen är ganska fullspäckad och min sista dag på påsklovet i albäck, (HURRA !) men det blir även en spruta mot min allergi, den behövs men det är inte alls lika roligt att få den ..:/
Well nighty nighty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0