God bless Friday !

Åh, fredag för mig är nästan som en helig dag alltså, man slutar tidigt i skolan, slappa lektioner och början på helgen , kan det bli bättre ? Nix ! :)

Gårdagens inlägg får bli en snabbis här och nu istället eftersom direkt efter skolan så gick jag hem till min morbror,
pluggade och sedan gick vi och handla middag och sen så gick vi och tränade, sen var kvällen slut typ ..

Skolan idag gick kanonens, blev färdig med arbetet som skulle lämnas idag redan igår så idag fick jag lite tid på mig att göra sånt som vi inte hunnit med och måste bli klara med innan skolan slutar , vilket inte är långt kvar till , iih :)
När det gäller kvällens planer så blir det ganska lungt, lite mys med pojkvännen och en massa godis( är sugen som jag vet inte vad ) så vi får dra till willan när jag kommit till han och inhandla lite :) Sen kanske en film eller om det är något bra på tv:n , får se vad han har hittat på helt enkelt ;)

Detta blir väl även typ helgens enda inlägg eftersom Henrik inte är så förtjust i att jag sitter vid datorn där och sen imorgon är det ju Match med A-laget och sen ska man jobba på metropol då Agnes ska vara uppträdandet , vi får helt enkelt se hur jag ska hinna med helgens bravader helt enkelt ..



( hade på mig mitt rea fynd för 49:- idag i skolan, uppskattande kommentarer , det tycker vi om :) )



                                                                                         take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0