everything is ...



everything is happening in the NYC !
åh, om ändå.. ja för inte är det bara new york livers som bor där nu , nej nu även Sofi, från Sofis mode, Filip och Fredrik och nu drog även Kenza dit som driver en av dom mest kända bloggarna. Äsch om man ändå hade turen med sig för en stund och var känd, så även jag kunde fått haka på, det hade ju varit underbart !  Nej jag får väl ta och göra lite engelska plugg som måste hinnas med innan påsklovet är slut, vilket bara det är 1 dag kvar på? vad gör jag med dagarna egentligen ? Nee, nu får jag ta och rycka upp mig lite , gå ut och sätta mig i detta svenska väder med sol men blåsiga vindar och stirra så gud förbaskat ner i engelskaboken. Bege mig ut på en promenad med Icka lite senare kanske, ja då har jag ju något att se fram emot iaf ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0