en riktig fyndardag !

hej :)
förlåt för att det inte blev något inlägg igår men ibland måste man kanske ta paus eller som jag åka och shoppa i Västervik med mammsen och fynda en massor och sedan åka på fotbollsträning för att sedan efter det kolla på när pojkvännen min stog i mål på b-lagsmatchen.
nej tillbaka till mitt fyndande då som jag faktiskt är väldigt stolt över, men är ju lite mer känd för den grejen, fynda är liksom min grej ;) hihi (A)
först och främst gick vi till Lindex där allt mitt fyndande blev typ, där köpte jag 2 par trosor, 1 par spetstights, 1 klänning, 1 spets t-shirt & i stickad väst :) usch, måste själv säga att jag är bra på det där, fick allt för typ 223 kronor och bara klänningen skulle egentligen gått på 249 kronor men eftersom 2:an på prislappen syndes lite dåligt fick jag den för bara 49 kronor, lucky me ! haha :) Sen var det ju ta 2 plagg betala för 1, good i'm good;)
Sen köpte jag lite wax med inne på H&M då jag för första gången nu måste testa att vaxa benen inför sommarn eftersom det ska hålla längre och det vill man ju verkligen att det ska till sommaren !

       

  
( här är de flesta av mina fyndar klipp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0