Blandning av gratulationer och saknad...

Nå, antingen får jag skylla på att det har varit för fint väder för att sitta inne vid datorn, eller att jag helt enkelt inte haft något att skriva eller gjort mig tid till att göra de.. Aja, kan inte redigt bestämma mig, men förlåt iaf..
Inga nya bilder blir det iallafall eftersom systra mi tog med sig den bra kameran vi hade till cypern där hon nu har varit i några dagar.. Ganska lugnt och skönt hemma måste jag säga , även om det varit lite tomt ;) Det är väl så det ska vara , man både tycker det är skönt och saknar dom lite grannar ..
Nå väl, pojkvännen min tog ju även körkort igår, så nu har jag ju någon mer som kan köra på mig (A) , nej jag ska inte vara elak, är glad för hans skull, han har varit så nervös , men det är ju så det ska vara ..
Ska säga att det känns som vi är ett gammalt par , liksom 2 år tillsammans och vi är ju inte alls gamla, men när jag frågade honom förut idag om han var tvungen att dricka eller om vi kunde ta en sväng lite senare ikväll, ja då kände jag redigt hur fort tiden har gått och vi börjar faktiskt bli tillräckligt gamla för allt.. shit..


( Nu har kärleken min blivit gammal nog, efter allt tjat.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0