allt gult är över !

vart tog mitt påsklov vägen?
även om jag sedan länge bestämde mig för att på detta påsklov inte göra något speciellt så har dagarna bara sprungit förbi och nu är det redan söndag och imorgon skola, vilket jag inte alls ser fram emot ! Även om det nu typ bara är 7 veckor kvar och dagarna kommer springa förbi är det sista tiden på albäcksskolaan och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ?
Helgen har ju iaf varit ganska slapp och jag har nog förberret mig inför skolan nu när jag bara slappat igenom den typ (A)
Nej men igår var det fotbollsträning och sedan åkte jag till Henrik för att ha lite mys, då vi senare på kvällen hyrde en film som hette "My best friend's girl" som faktiskt var ganska bra ytycker jag , även om jag är en sucker för tjej filmer så, men jag tror Henrik också tyckte den var ganska bra så ;) hihi . Efter filmen och allt godis som vi knökt i oss så blev det veckans Andra Avenyn avsnitt som jag alltid missar på tisdagar eftersom det är Desperate Housewives så jag och Henrik har typ som en övernskommelse att vi ser på det på helgen tillsammans :)
Idag har vi faktiskt med hunnit med en hel del, först vid klockan 12 var vi på kalas hos hans Farmor och Farfar då hans Farfar fyllde år, så vi käkade lite god mat och efterrätt och pratade massor med släkten :) Sen drog vi vidare till hagadal där vi hade stämt möte med Andreas att vi skulle träna så det blev ett styrketräningspass på det också :) Så jag och Andreas bestämde även att vi skulle dit igen på Torsdag så jag får väl dra hem till han efter skolan så får han bjussa på lite mat, tycker jag iaf !:)
Nej , om jag kanske ska gå och göra en räkröra nu till mina smörgåsar som jag ska äta sen vilket kommer bli vädligt smaskens:)
Vi får väl se om jag slänger in ett inlägg imorgon eller om skolan rent ut sagt tar all ork från med eller bara häver över läxor på oss, vi får väl se. Ett litet tråkigt surprice blire.

take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0